"Pourquoi le Grec? /  Γιατί τα Αρχαία;"

Η επίσκεψις των Βέλγων μαθητών των Αρχαίων Ελληνικών στην Αθήνα.

Ελληνική Αγωγή

Μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών από το 1994.

Προσεχώς

Ἡ Τουρκία καὶ ἡ Οὐικιπαιδεία

Τοῖς τῆς Τουρκίας πολίταις τήμερον αὖθις ἔξεστι τῇ Οὐικιπαιδείᾳ χρῆσθαι…

Λαθραία ἐμπορία ξύλου

Πολλάκις ἐν ταῖς ἐφημερίσιν περὶ “λαθραίας ἐμπορίας“ ἀναγιγνώσκομεν…

Μέθοδος Έκπαιδεύσεως

Κρηπὶς τοῖς παιδίοις

Δημιουργία κραταιῶν βάσεων χρησίμων πρὸς ἀνάπτυξιν τοῦ ἐν ταῖς φράσεσιν καὶ λόγοις πρέποντος καὶ τῆς ἐξελίξεως τῶν τοῦ λογικοῦ συλλογισμοῦ δυνάμεων.

Ἐξέλιξις ἐνηλίκων

Ἡ τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γλώσσης, Ἱστορίας καὶ Φιλοσοφίας μελέτη ἀναγκαῖον τῆς ἐξελίξεως ἑκάστου ἀνθρώπου ἐφόδιόν ἐστιν. 

Ἀδιάλειπτος πρόσβασις

Οἱ μαθηταὶ δύνανται παρακολουθεῖν, πᾶσαν ὥραν, ἅπαντα τὰ μαθήματα διὰ τοῦ διαδικτύου, ἀρκοῦντος ἑνὸς μόνον κωδικοῦ! 

Παρακολουθεῖτε τὰ μαθήματα ὅπου ἐστέ!

Οὐκέτι  ἐμποδών ἐστὶν ἔλλειψις χρόνου καὶ ἀπόστασις! Οἱ μαθηταὶ δύνανται παρακολουθεῖν, πᾶσαν ὥραν, ἅπαντα τὰ μαθήματα διὰ τοῦ διαδικτύου καὶ ἡ ἐντύπωσις ὁμοία ἐστὶν τῆς τῶν μαθημάτων παρακολουθήσεώς ἐν τῇ αἰθούσῃ. Ὡσαύτως, τὰ μαθήματα ἐγγράφονται, ὅπως δύνησθε παρακολουθεῖν, ὅταν δύνησθε, ὅπου ἐστέ, πᾶσαν ὥραν! Ἴδετε τὸ μάθημα, λάβετε τὰ κείμενα, ἃ δίδονται ἐν τῇ τάξει, ἀπαντήσατε τὰς ἐρωτήσεις, αἵτινες ἕπονται μετὰ τῆς λήξεως τῆς ἐν τῷ διαδικτύῳ παρακολουθήσεως τοῦ μαθήματος. Διὰ τοῦ διαδικτύου, αἰσθάνεσθε ὡς ἂν εὑρίσκησθε ἐν τῇ τάξει, ἀδιαφόρως ποῦ ἐστέ!

Δια ζώσης εκπαίδευσις

Τμήματα Παίδων

Οἱ παῖδες βιῶσιν τὴν διδασκαλίαν τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γλώσσης καὶ Παιδείας δρῶντι τε καὶ εὐχάριτι τρόπῳ.

Τμήματα Εφήβων

Ἡ τῶν φιλοσοφικῶν κειμένων μελέτη ἀναπτύσσει τὴν κρίσιν καὶ τὴν ἀγχίνοιαν τῶν μειράκων.

Τμήματα Ενηλίκων

Μελέτη τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γλώσσης, Ἱστορίης καὶ Φιλοσοφίας ἰθέως ἐκ τῶν πηγῶν. 

Παρακολουθεῖτε μαθήμασί τε καὶ ὁμιλίας προῖκα!

Ἀνακαλύψατε τὴν Ἀρχαίαν Ἑλληνικὴν Διανόησιν, Γλῶσσαν καὶ Ἱστορίαν

Ἀρχαία Ἑλληνικὴ Ἱστορία

Διδάσκων: Ἅδωνις Γεωργιάδης

Φιλοσοφία καὶ Ποίησις

Διδάσκουσα: Ἀγγελικὴ Κομποχόλη

Ετυμολογία

με την Εύα Καπόλου

Αρχαία Ελληνικά

με την Αγγελική Κομποχόλη

Ομήρου Οδύσσεια

με την Εύα Καπόλου

Ἀνακαλύψατε τὰ ἡμέτερα μαθήματα καὶ ἀκολουθήσατε τὴν τῆς γνώσεως ὁδόν.

Ἀρχαία Ἑλληνικὴ Ἱστορία

Διδάσκων: Ἅδωνις Γεωργιάδης

Φιλοσοφία καὶ Ποίησις

Διδάσκουσα: Ἀγγελικὴ Κομποχόλη

Ετυμολογία

με την Εύα Καπόλου

Προσωκρατική Φιλοσοφία

με την Αγγελική Κομποχόλη

Ομήρου Οδύσσεια

με την Εύα Καπόλου

Ἀνακαλύψατε τὰ ἡμέτερα μαθήματα καὶ ἀκολουθήσατε τὴν τῆς γνώσεως ὁδόν.

Συμπεριλάβετε τὴν Ἑλληνικὴν Ἀγωγὴν ἐν τῷ ὑμετέρῳ σχολικῷ προγράμματι

Μυθο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Μιλάμε για τους Μύθους του Αισώπου.
Κυρίως θέμα: Αφήγηση μύθων στα Νέα και τα Αρχαία Ελληνικά και επεξήγηση.
Εφαρμογή: Τα παιδιά παίζουν τους μύθους που έμαθαν σε κουκλοθέατρο.

Επίλογος: Ηθικό δίδαγμα των μύθων που μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους έναν από τους μύθους του Αισώπου στα Αρχαία Ελληνικά και συζητούν στην τάξη και στο σπίτι.
Η βιωματική επαφή των παιδιών με τους μύθους μέσω του κουκλοθεάτρου, τα βοηθά να κατανοήσουν καλύτερα την ιστορία και το νόημα του κάθε μύθου, ενώ η εισαγωγή τους στην αρχαία ελληνική γλώσσα μέσω της μεθόδου των ζωντανών γλωσσών, γίνεται με τον πιο ευχάριστο τρόπο.

Γλυκο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Ετυμολογία λέξεων που σχετίζονται με την διατροφή και προέρχονται από την Αρχαία Ελλάδα – σύνδεση πολιτισμών.
Κυρίως θέμα: Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα, εδέσματα, επιδόρπια.
Εφαρμογή: Δημιουργία απλών παραδοσιακών γλυκών.

Επίλογος: Μικρή επανάληψη των όσων μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους το γλυκό που έφτιαξαν για να το φάνε στο σπίτι, εφόσον ο γονέας συμφωνεί (κατά τη διάρκεια του προγράμματος δεν τρώει κανένα παιδί.) Η βιωματική εμπειρία των παιδιών με την επαφή τους με τα υλικά της ζαχαροπλαστικής, θα τους αφήσει μία ευχάριστη ανάμνηση της επισκέψεως και συγχρόνως θα τους δημιουργήσει το ερέθισμα να αναζητήσουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υγιεινή διατροφή και τον ελληνικό πολιτισμό.

Πηλο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Τι είναι ο πηλός; Ποια ήταν τα πρώτα πήλινα δημιουργήματα;
Κυρίως θέμα: Αγγεία, αγγειοπλαστική, αγγειογραφία.
Εφαρμογή: Δημιουργία οστράκων και δοχείων από τα παιδιά με πηλό.

Επίλογος: Μικρή επανάληψη των όσων μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους τις δημιουργίες τους για να τις ζωγραφίσουν στο σχολείο ή στο σπίτι (ο πηλός αργεί λίγο να στεγνώσει και δεν μπορεί να βαφτεί νωπός.) Η βιωματική εμπειρία των παιδιων με την κατασκευή των πήλινων αντικειμένων θα τους αφήσει μία ευχάριστη ανάμνηση της επισκέψεως και συγχρόνως θα τους δημιουργήσει το ερέθισμα να αναζητήσουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τέχνη και τον ελληνικό πολιτισμό.

Μυθο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Μιλάμε για τους Μύθους του Αισώπου.
Κυρίως θέμα: Αφήγηση μύθων στα Νέα και τα Αρχαία Ελληνικά και επεξήγηση.
Εφαρμογή: Τα παιδιά παίζουν τους μύθους που έμαθαν σε κουκλοθέατρο.

Επίλογος: Ηθικό δίδαγμα των μύθων που μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους έναν από τους μύθους του Αισώπου στα Αρχαία Ελληνικά και συζητούν στην τάξη και στο σπίτι.
Η βιωματικὴ επαφή των παιδιών με τους μύθους μέσω του κουκλοθεάτρου, τα βοηθά να κατανοήσουν καλύτερα την ιστορία και το νόημα του κάθε μύθου, ενώ η εισαγωγή τους στην αρχαία ελληνική γλώσσα μέσω της μεθόδου των ζωντανών γλωσσών, γίνεται με τον πιο ευχάριστο τρόπο.

Γλυκο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Ετυμολογία λέξεων που σχετίζονται με την διατροφή και προέρχονται από την Αρχαία Ελλάδα – σύνδεση πολιτισμών.
Κυρίως θέμα: Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα, εδέσματα, επιδόρπια.
Εφαρμογή: Δημιουργία απλών παραδοσιακών γλυκών.

Επίλογος: Μικρή επανάληψη των όσων μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους το γλυκό που έφτιαξαν για να το φάνε στο σπίτι, εφόσον ο γονέας συμφωνεί(κατά τη διάρκεια του προγράμματος δεν τρώει κανένα παιδί.) Η βιωματική εμπειρία των παιδιών με την επαφή τους με τα υλικά της ζαχαροπλαστικής, θα τους αφήσει μία ευχάριστη ανάμνηση της επισκέψεως και συγχρόνως θα τους δημιουργήσει το ερέθισμα να αναζητήσουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υγιεινή διατροφή και τον ελληνικό πολιτισμό.

Πηλο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Τι είναι ο πηλός; Ποια ήταν τα πρώτα πήλινα δημιουργήματα;
Κυρίως θέμα: Αγγεία, αγγειοπλαστική, αγγειογραφία.
Εφαρμογή: Δημιουργία οστράκων και δοχείων από τα παιδιά με πηλό.

Επίλογος: Μικρή επανάληψη των όσων μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους τις δημιουργίες τους για να τις ζωγραφίσουν στο σχολείο ή στο σπίτι (ο πηλός αργεί λίγο να στεγνώσει και δεν μπορεί να βαφτεί νωπός.) Η βιωματική εμπειρία των παιδιων με την κατασκευή των πήλινων αντικειμένων θα τους αφήσει μία ευχάριστη ανάμνηση της επισκέψεως και συγχρόνως θα τους δημιουργήσει το ερέθισμα να αναζητήσουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τέχνη και τον ελληνικό πολιτισμό.

Η Ελληνική Αγωγή σε αριθμούς

1
χρόνια λειτουργίας
15000
ώρες διδασκαλίας
600 +
ώρες Live Streaming
1500
ώρες βίντεο
5000 +
απόφοιτοι

Ἰδέ, ἀνάγνωθι, παρακολούθησον, μάθε

Οὐ γιγνώσκετε ὧντινων μαθημάτων δεῖ ὑμᾶς ἄρχεσθαι;

Ἀπαντήσατε ταῖς ἐρωτήσεσιν ἐν τῷ ἐρωτηματολογίῳ καὶ ἐάσατε ἡμῖν τὰ λοιπά.