ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Εκπαιδευτικά Προγράμματα για σχολεία

H Ελληνική Αγωγή πραγματοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα τα οποία απευθύνονται σε μαθητές νηπιαγωγείου και δημοτικού. Τα προγράμματα διαρκούν μιάμιση ώρα και οι ομάδες των νηπίων που θα συμμετέχουν πρέπει να συνοδεύονται από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό και να μην ξεπερνούν τον αριθμό των 30 παιδιών. Απαραίτητη είναι η προσυνεννόηση για τον ορισμό της ημέρας και ώρας επισκέψεως.

Μυθο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Μιλάμε για τους Μύθους του Αισώπου.
Κυρίως θέμα: Αφήγηση μύθων στα Νέα και τα Αρχαία Ελληνικά και επεξήγηση.
Εφαρμογή: Τα παιδιά παίζουν τους μύθους που έμαθαν σε κουκλοθέατρο.

Επίλογος: Ηθικό δίδαγμα των μύθων που μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους έναν από τους μύθους του Αισώπου στα Αρχαία Ελληνικά και συζητούν στην τάξη και στο σπίτι.
Η βιωματική επαφή των παιδιών με τους μύθους μέσω του κουκλοθεάτρου, τα βοηθά να κατανοήσουν καλύτερα την ιστορία και το νόημα του κάθε μύθου, ενώ η εισαγωγή τους στην αρχαία ελληνική γλώσσα μέσω της μεθόδου των ζωντανών γλωσσών, γίνεται με τον πιο ευχάριστο τρόπο.

Γλυκο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Ετυμολογία λέξεων που σχετίζονται με την διατροφή και προέρχονται από την Αρχαία Ελλάδα – σύνδεση πολιτισμών.
Κυρίως θέμα: Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα, εδέσματα, επιδόρπια.
Εφαρμογή: Δημιουργία απλών παραδοσιακών γλυκών.

Επίλογος: Μικρή επανάληψη των όσων μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους το γλυκό που έφτιαξαν για να το φάνε στο σπίτι, εφόσον ο γονέας συμφωνεί (κατά τη διάρκεια του προγράμματος δεν τρώει κανένα παιδί.) Η βιωματική εμπειρία των παιδιών με την επαφή τους με τα υλικά της ζαχαροπλαστικής, θα τους αφήσει μία ευχάριστη ανάμνηση της επισκέψεως και συγχρόνως θα τους δημιουργήσει το ερέθισμα να αναζητήσουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υγιεινή διατροφή και τον ελληνικό πολιτισμό.

Πηλο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Τι είναι ο πηλός; Ποια ήταν τα πρώτα πήλινα δημιουργήματα;
Κυρίως θέμα: Αγγεία, αγγειοπλαστική, αγγειογραφία.
Εφαρμογή: Δημιουργία οστράκων και δοχείων από τα παιδιά με πηλό.

Επίλογος: Μικρή επανάληψη των όσων μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους τις δημιουργίες τους για να τις ζωγραφίσουν στο σχολείο ή στο σπίτι (ο πηλός αργεί λίγο να στεγνώσει και δεν μπορεί να βαφτεί νωπός.) Η βιωματική εμπειρία των παιδιων με την κατασκευή των πήλινων αντικειμένων θα τους αφήσει μία ευχάριστη ανάμνηση της επισκέψεως και συγχρόνως θα τους δημιουργήσει το ερέθισμα να αναζητήσουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τέχνη και τον ελληνικό πολιτισμό.

Μυθο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Μιλάμε για τους Μύθους του Αισώπου.
Κυρίως θέμα: Αφήγηση μύθων στα Νέα και τα Αρχαία Ελληνικά και επεξήγηση.
Εφαρμογή: Τα παιδιά παίζουν τους μύθους που έμαθαν σε κουκλοθέατρο.

Επίλογος: Ηθικό δίδαγμα των μύθων που μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους έναν από τους μύθους του Αισώπου στα Αρχαία Ελληνικά και συζητούν στην τάξη και στο σπίτι.
Η βιωματικὴ επαφή των παιδιών με τους μύθους μέσω του κουκλοθεάτρου, τα βοηθά να κατανοήσουν καλύτερα την ιστορία και το νόημα του κάθε μύθου, ενώ η εισαγωγή τους στην αρχαία ελληνική γλώσσα μέσω της μεθόδου των ζωντανών γλωσσών, γίνεται με τον πιο ευχάριστο τρόπο.

Γλυκο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Ετυμολογία λέξεων που σχετίζονται με την διατροφή και προέρχονται από την Αρχαία Ελλάδα – σύνδεση πολιτισμών.
Κυρίως θέμα: Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα, εδέσματα, επιδόρπια.
Εφαρμογή: Δημιουργία απλών παραδοσιακών γλυκών.

Επίλογος: Μικρή επανάληψη των όσων μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους το γλυκό που έφτιαξαν για να το φάνε στο σπίτι, εφόσον ο γονέας συμφωνεί(κατά τη διάρκεια του προγράμματος δεν τρώει κανένα παιδί.) Η βιωματική εμπειρία των παιδιών με την επαφή τους με τα υλικά της ζαχαροπλαστικής, θα τους αφήσει μία ευχάριστη ανάμνηση της επισκέψεως και συγχρόνως θα τους δημιουργήσει το ερέθισμα να αναζητήσουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υγιεινή διατροφή και τον ελληνικό πολιτισμό.

Πηλο-ταξιδεύουμε

Πρόλογος: Τι είναι ο πηλός; Ποια ήταν τα πρώτα πήλινα δημιουργήματα;
Κυρίως θέμα: Αγγεία, αγγειοπλαστική, αγγειογραφία.
Εφαρμογή: Δημιουργία οστράκων και δοχείων από τα παιδιά με πηλό.

Επίλογος: Μικρή επανάληψη των όσων μάθαμε. Τα παιδιά παίρνουν μαζί τους τις δημιουργίες τους για να τις ζωγραφίσουν στο σχολείο ή στο σπίτι (ο πηλός αργεί λίγο να στεγνώσει και δεν μπορεί να βαφτεί νωπός.) Η βιωματική εμπειρία των παιδιων με την κατασκευή των πήλινων αντικειμένων θα τους αφήσει μία ευχάριστη ανάμνηση της επισκέψεως και συγχρόνως θα τους δημιουργήσει το ερέθισμα να αναζητήσουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τέχνη και τον ελληνικό πολιτισμό.