ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

adwnis-georgiadis

Άδωνις Γεωργιάδης

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών, του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Απὸ το 1993 και μετά τον θάνατο των γονέων του, αναλαμβάνει μαζί με τον αδελφό του Λεωνίδα την διεύθυνση των εκδόσεων «ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ». Υπό την δική του επίβλεψη έχουν εκδοθεί περίπου 1.000 βιβλία, κυρίως μεταφράσεις αρχαίων και βυζαντινών Ελλήνων συγγραφέων, αλλὰ και μελέτες γύρω από τον διαχρονικό Ελληνικό πολιτισμό. Το 1994 ίδρυσε το Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ», με σκοπὸ την διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης, με μία πρωτότυπη μέθοδο, τόσο σε ενήλικες, όσο και σε παιδιὰ.

leonidas

Λεωνίδας Γεωργιάδης

Το 1989 αποφοίτησε με "Άριστα” απὸ το Μαθηματικό τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών, όπου και παρέμεινε ως μεταπτυχιακός υπότροφος μέχρι το 1993. Μετά τον απρόσμενο θάνατο των γονέων του, ανέλαβε μαζί με τον αδελφό του Άδωνι την διεύθυνση του εκδοτικού οίκου «ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ». Από το 2003 διετέλεσε συμπαραγωγός της καθημερινής τηλεοπτικής εκπομπής "Ελλήνων Έγερσις" που είχε ως σκοπό την παρουσίαση στο ευρύ κοινό όλων των σημαντικών έργων Ελλήνων και ξένων συγγραφέων. Από το 2012 διδάσκει Αρχαία Ελληνικὴ Φιλοσοφία στην πρότυπη σχολή ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Διοργανώνει θερινά σεμινάρια, εκδρομές αρχαιολογικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα, πάντα με σκοπό την διάδοση του Ελληνικού Πνεύματος και την εξέλιξη της ανθρωπότητας, πάνω στις μεγάλες αξίες του Ελληνισμού.

Σοφία Γούλα

Η Σοφία Γούλα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1982 και από πολύ μικρή αποφάσισε ότι θέλει να ακολουθήσει το εκπαιδευτικό λειτούργημα. Τελείωσε το σχολείο και εισήλθε στην Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου των Πατρών, στο τμήμα Φιλολογίας. Οι σπουδές της είχαν κλασικό προσανατολισμό, με έμφαση στην μελέτη αρχαίων ελληνικών κειμένων όλων των ειδών, λογοτεχνικών, φιλοσοφικών, ρητορικών και ιστορικών, καθώς και οι παιδαγωγικές προεκτάσεις αυτών των θεμάτων. Επίσης, ασχολήθηκε με τον σχεδιασμό μαθημάτων και αναλυτικών προγραμμάτων για τη διδασκαλία των Φιλολογικών μαθημάτων και παρακολούθησε σεμινάρια της "ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ" με θέμα τους προϊστορικούς πολιτισμούς του Ελλαδικού χώρου.Το 2004 λαμβάνει το πτυχίο της με χαρακτηρισμό "Λίαν Καλώς" και αρχίζει την παρακολούθηση μαθημάτων Ιστορίας και Αρχαίων Ελληνικών στην σχολή "Ελληνική Αγωγή". Λίγο μετά αρχίζει η συνεργασία της με την εν λόγω σχολή καθώς τα θέματα των μαθημάτων και η προσέγγιση την εκφράζουν απόλυτα. Η μέθοδός της είναι μαθητοκεντρική και διαλεκτική: θέτοντας τις κατάλληλες ερωτήσεις προσπαθεί να βοηθήσει τα παιδιά στην αναζήτηση της γνώσης και όχι να τους δώσει έτοιμες απαντήσεις. Στόχος της, μέσα από την μελέτη του Ελληνικού πολιτισμού, η δημιουργία προτύπων για τα παιδιά, η εύρεση στόχων και η επίτευξή τους με επιμονή, υπομονή και μεθοδικότητα. Πιστεύει ότι όσο περνάει ο καιρός τόσο λιγότερο πρέπει οι νέοι να χρειάζονται τον δάσκαλο, γιατί σκοπός του τελευταίου είναι η αυτονόμηση των μαθητών και η δημιουργία φτερών. Συχνά θα την ακούσετε να λέει ότι η μόρφωση είναι βίωμα, είναι συναίσθημα και γι' αυτό το πρώτιστο που την ενδιαφέρει είναι η επαφή με τα παιδιά, η κατανόηση των αναγκών τους και έτσι η δημιουργία κατάλληλου εκπαιδευτικού κλίματος.

aggeliki

Αγγελική Κομποχόλη

Η Αγγελική Κομποχόλη γεννήθηκε στην Καλαμάτα. Σπούδασε φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Υπότροφος του ΙΚΥ, υποστήριξε με επιτυχία τη διδακτορική της διατριβή στο ίδιο πανεπιστήμιο τον Οκτώβριο του 2008. Για την εθνογραφική-ερευνητική εργασία της έχει τιμηθεί με επαίνους της Ακαδημίας Αθηνών τις χρονιές 2002, 2006, 2010. Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Ονοματολογικής Εταιρείας, μέλος της Ελληνικής Λαογραφικής Εταιρείας, της Ελληνικής Εθνολογικής Εταιρείας και της SIEF (Societé Internationale d’ Ethnologie et de Folklore) έχει δημοσιεύσεις σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά κι έχει συμμετάσχει σε πολλά ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Το 2016 μελέτη της δημοσιευμένη στο αμερικανικό περιοδικό “Journal of Art and Literature” (Nov. 2013) συμπεριλήφθηκε στο CNKI (China Knowledge Resource Intergrated Database). Τα τελευταία δέκα χρόνια ασχολείται με την διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας σε ιδρύματα και εκπαιδευτικούς φορείς, με ιδιαίτερη έμφαση στη φιλοσοφική θεώρηση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ διδάσκει από το 1999.

Βίκυ Σακκά

Η Βίκυ Σακκά γεννήθηκε το 1982 στην Αθήνα, όπου και μεγάλωσε. Το 2000 εισήχθη στην Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, στο τμήμα Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας. Πήρε κατεύθυνση στην παιδαγωγική και ασχολήθηκε με την διδακτική των αρχαίων, της γλώσσας, της λογοτεχνίας, αλλά και την διδακτική των μουσείων, καθώς η επίσκεψη των μαθητών σε μουσειακούς χώρους τους δίνει κίνητρο για περαιτέρω μάθηση, ενώ ταυτόχρονα την καθιστούν βιωματικη. Ταυτόχρονα, παρακολουθησε μαθήματα Ειδικής Αγωγής, αφού σύμφωνα με την αντίληψη πολλών εκπαιδευτικών και της δικής της φυσικά, ένα παιδί με μαθησιακά προβλήματα ή ένα παιδί με ιδιαίτερες ανάγκες μπορεί να ενσωματωθεί πλήρως σε ένα κανονικό σχολείο και κατ' επέκταση στην κοινωνία αργότερα. Αποφοιτώντας με Λίαν Καλώς ήρθε σε επαφή με την Ελληνική Αγωγή και παρακολούθησε τον τριετή κύκλο μαθημάτων της αρχαίας ελληνικής γλώσσας με διδάσκουσα την Τζιροπουλου-Ευσταθιου Άννα καθώς και το σεμινάριο ετυμολογίας του ελληνικού αλφαβήτου. Έτσι ξεκίνησε να διδάσκει στα τμήματα Παίδων και προσχολικής αγωγής με την μέθοδο των ζωντανών γλωσσών, όπως άλλωστε οφείλουμε να θεωρούμε την αρχαία ελληνική γλώσσα. Στόχος της, να γίνεται η ελληνική γλώσσα κτήμα των παιδιών μέσα από το παιχνίδι, την δημιουργικότητα και τον διάλογο. Χάρη στον πλούτο της ελληνικής γραμματείας τα παιδιά αναπτύσσουν τομείς που αφορούν την αισθητική και την νοητική τους αντίληψη, διαμορφώνοντας μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα.

toutounzi

Ουρανία Τουτουντζή

Η Ουρανία Τουτουντζή είναι κοινωνιολόγος και διδάκτορας του Παντείου Πανεπιστημίου. Από το 2002 μέχρι το 2006 δίδαξε το Σεμινάριο επιλογής «Φιλοσοφία-Πολιτισμός-Επικοινωνία» στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Έχει ασχοληθεί με τη διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Όραμά της είναι μια ουσιαστική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση.Έχει γράψει τα βιβλία: «Ο Λόγος και το Είναι - φιλοσοφικό δοκίμιο», εκδ. Νεφέλη, 1999, «Τα Μυστήρια των Ελλήνων - Μύθος και Λόγος στην Προχριστιανική Ελλάδα», εκδ. Δόμιος-Ελάτη, 2000, «Ο Γιώργος Χειμωνάς και η Τραγωδία - Μια μελέτη του μεταφραστικού έργου του Γιώργου Χειμωνά», εκδ. Δόμιος-Ελάτη, 2003, «Περί της Θεάς Αρτέμιδος», εκδ. Δόμιος-Ελάτη, 2005, «Η Ποίηση των Ανθρώπων: Θεοί και ήρωες στην Ιλιάδα», δίτομο, εκδ. Ανοιχτή Πόλη, 2009 «Ο Ευγενικός Βασιλιάς - Μια ιστορία από την αρχαία Αθήνα» (για παιδιά από εννέα ετών και πάνω), εκδ. Κέδρος, 2011 «Τότε που χτιζόταν ο Παρθενώνας» (για παιδιά από δέκα ετών και πάνω)», εκδ. Κέδρος, 2012 «Δώσε του μια να πάει ψηλά - Όλα όσα μπορείτε να κάνετε για την παιδεία του παιδιού σας», εκδ. Διόπτρα, 2012 Από το 2011 διοργανώνει το «Εργαστήριο Αρχαίων Ελληνικών» για παιδιά του Δημοτικού. Από το 2016 διδάσκει στα τμήματα των εφήβων στην Ελληνική Αγωγή.

Εύα Καπόλου

Η Ευμορφία Αθ. Καπόλου γεννήθηκε στην Δ.Γερμανία και μεγάλωσε στην Ιστιαία Ευβοίας. Είναι φιλόλογος, απόφοιτος του τμήματος Κλασσικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών.Διδάσκει στην «Ελληνική Αγωγή» από το 1999, και κατά την διάρκειαν των ετών αυτών είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει, με πολλή μεγάλη χαρά και συγκίνησι, τους μικρούς της μαθητές να αριστεύουν και να επιτυγχάνουν στους στόχους τους και τους μεγαλυτέρους να επιμορφώνονται με πραγματική, εξανθρωπιστική παιδεία. «Παιδεία εὐτυχοῦσι μέν ἐστὶ κόσμος, ἀτυχοῦσι δὲ καταφύγιο».Με ιδιαίτερη αγάπη για την Ελληνική Γλώσσα, μελετώντας την αρχαία Ελληνική γραμματεία και ακολουθώντας την πρωτότυπη μέθοδο διδασκαλίας της «Ελληνικής Αγωγής», δηλαδή την διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών με τις μεθόδους των ζωντανών γλωσσών, σκοπεύει στην διαρκή μεταλαμπάδευσι των πανανθρωπίνων αρχαίων ελληνικών αξιών στους μαθητές της, εφήβους και ενήλικες.«Μονάχη ἔγνοια ἡ γλῶσσα μου στὶς ἀμμουδιὲς τοῦ Ὁμήρου…» Όραμά της να ισχύει αυτό για κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα.